Met dit mooie weer speelt Bas graag in het zand.
Zie hem nu eens zitten.
Bas mocht bij de Libelle Zomerweek voor het eerst buitenspelen.
Lekker aan het strand in Almere.
Bas was een dagje in de tent van Jansus en Jansus.
Zij breien en haken op dit blog.
Zie Bas nu zitten met zijn emmertje en zandtorentjes.
Wil je Bas de Zandbouwer ook haken?
Het patroon is vanaf nu verkrijgbaar.
Lees op de pagina Mijn patronen hoe je hem kunt bestellen.
Geniet van een fijn weekend,
